" tentang aku....."

jika kau tanya siapa aku...aku lebih baik membisu
tapi kau rasa kehangatan mentari ...itulah aku..
yg selalu menyinari hidup mu
kau hirup udara setiap hari itulah aku..
selalu dekat dengan mu....

jika kau tanya dimana aku...aku lebih baik diam
kau rasa getaran jiwa mu..itulah aku ..ada dlm hati mu
kau rasa gemuruh darah mu..itulah aku yg mengalir di tubuh mu
kau rasa dentak nafas mu..itulah aku yg sealu bersama mu

jika kau tanya adakah cinta di hati ku...inginku katakan..
kau lihat luas ny lautan...itulah cinta ku yg ku ulurkan
kau lihat langit yg biru..iulah rindu ku yg ku titipkan
kau lihat bumi terbentang .itulah janji yg ku noktahkan

jika kau ragu pada ku...maka akan ku ucapkan
peganglah erat ..janji ku
semaikan rindu dalam jiwa mu
kukuhkan cinta dlm hati mu.....
aku senantiasa di sisi mu...
seperti setianya waktu.

Tidak ada komentar: